TÜKETİCİ MAHKEMESİ BAŞKANLIĞINA
.................
Davacı(Şikayet Eden)
Adresi : ............................................................................................
........................................................................................................
Tel / Faks (varsa) : .............................. / ..............................
Davalı(Şikayet edilen)
Adresi : ............................................................................................
Şikayetin
Parasal Değeri : ................................YTL.
Dava(Şikayet)Konusu: .............................................................................................................
(Ayıplı mal / hizmet )
OLAY : ……………………………………………………………………….
(Şikayetin açıklaması) ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
Hukuki Deliller :- 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
- Borçlar Kanunu,
- Tanık,
- Bilirkişi ve her türlü delil.
Neticei Talep :(*)Yukarıda açıklanan ayıplı ................................................... ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................hususunda karar verilmesini arz ederim.
.... /... / 2008
Adı – Soyadı
Eki : imza
Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vb. belgeler.
(*)
1- Ayıplı .............................................. malın / hizmetin yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum.
2- Ayıplı .............................................. malın / hizmetin yasal faizi ile birlikte bedelinin iadesi ve alışverişin / sözleşmenin iptalini istiyorum.
(*)NOT: Yukarıdaki seçeneklerden yalnızca birini talep kısmına yazabilirsiniz.
.................
Davacı(Şikayet Eden)
Adresi : ............................................................................................
........................................................................................................
Tel / Faks (varsa) : .............................. / ..............................
Davalı(Şikayet edilen)
Adresi : ............................................................................................
Şikayetin
Parasal Değeri : ................................YTL.
Dava(Şikayet)Konusu: .............................................................................................................
(Ayıplı mal / hizmet )
OLAY : ……………………………………………………………………….
(Şikayetin açıklaması) ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
Hukuki Deliller :- 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
- Borçlar Kanunu,
- Tanık,
- Bilirkişi ve her türlü delil.
Neticei Talep :(*)Yukarıda açıklanan ayıplı ................................................... ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................hususunda karar verilmesini arz ederim.
.... /... / 2008
Adı – Soyadı
Eki : imza
Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vb. belgeler.
(*)
1- Ayıplı .............................................. malın / hizmetin yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum.
2- Ayıplı .............................................. malın / hizmetin yasal faizi ile birlikte bedelinin iadesi ve alışverişin / sözleşmenin iptalini istiyorum.
(*)NOT: Yukarıdaki seçeneklerden yalnızca birini talep kısmına yazabilirsiniz.