Samsung Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları





Ürün ve Müşteri Destek Hattını arayın

444 77 11

Samsung Çağrı Merkezi çalışma saatleri her gün 7 gün, 24 saat dir.


GARANTİ KOŞULLARI

Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.

Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla; bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanması durumunda tüketicinin seçimlilik hakları oluşur.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür.

Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için web sayfamızdaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerimizi ziyaret edebilir, ya da Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Ek garanti talepleriniz için Yetkili Servislerimizle irtibata geçebilirsiniz.

Artikel Terkait