Elektrik Kayıp Kaçak bedeli iadesi Dilekçesi Örneği

Kayıp kaçak bedeli iade dilekçesi


Elektrik kayıp kaçak bedeli iadesi dilekçesi örneği indir.
Elektrik faturalarından kesilen kayıp kaçak bedelleri geri alınabilmekte. Bunun için yukarıdaki linkte bulunan dilekçe örneğini doldurarak bulunduğunuz bölgedeki Tüketici hakları hakem heyetine başvuruda bulunmanız gerekli. Ancak alacağınız kayıp kaçak bedeli 2000 TL. den fazla ise mahkemeye başvurmanız gerekmektedir.

Kayıp Kaçak bedeli
Elektrik kayıp kaçak bedeli iadesi için dilekçe örneğini yukarıdaki indir butonuna tıklayarak indirebilirsiniz.
Elektrik kayıp kaçak bedeli itiraz dilekçesi, elektrik faturası kayıp kaçak bedeli iadesi, elektrik kayıp kaçak bedeli yargıtay kararı, elektrik kayıp kaçak bedeli nasıl geri alınır, elektrik faturalarında kayıp kaçak bedeli, elektrik faturalarında kayıp kaçak bedeli nerede yazıyor, elektrik faturasında kayıp kaçak bedeli, elektrik faturasında kayıp kaçak bedeli nasıl hesaplanır dilekçe örneği örnek dilekçe indir. Elektrik faturasında kayıp kaçak bedeli iadesi dilekçesi örneği indir, itiraz kayıp kaçak nasıl hesaplanır nerede yazıyor yargıtay kararı nasıl geri alınır.


………………… Kaymakamlığı
(Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı’na)
Şikâyet Eden : ……………………………
Adresi – Telefon : …………………………….
Şikâyet Edilen : ………… Dedaş İşletme Şefliği
Adresi : ………………………………….
Şikayetin Parasal Değeri : ………. TL ( Toplam Ödenen ………. TL lik faturaların yüzde 20 si)

Konusu : Kayıp/Kaçak bedeli olarak alınan bedelin tarafıma iadesi istemidir.

Açıklamalar :
1-) Her ay fiili olarak kullanıcısı olduğum ve elektrik bedelini Ziraat bankası …. Şubesi maaş hesabımdan otomatik ödeme talimatı ile ödediğim …….sayılı adrese ait olmak üzere ikametimin bulunduğu adresimde kullandığım elektrik tüketim miktarına göre fatura tahakkuk etmektedir. Bu faturalarımda hizmet bedeli karşılığı olmayan “K/K bedeli” ve ‘sayaç okuma bedeli’ adı altında kayıp, kaçak bedeli alındığını tespit ettim.

2-) Bu faturalarda bir hizmet bedeli karşılığı olmadığı açıkça belli olan, kötü niyetli diğer kullanıcıların kaçak kullanımı ve tedarikçi elektrik dağıtım firmasının ağır ihmal ve kusurları ile alt yapısının eksikliklerinden kaynaklanan kayıp ve kaçak tüketimlerinin bedeli karşılığı olarak bunun biz dürüst aboneye yansıtılması kabul edilemez. Üstelik kayıp ve kaçak oranları bölgeler arasında oransal olarakta farklılık oluşturmaktadır. Bu nedenle elektrik faturalarına yansıtılan oranlarda bile bir tutarsızlık görülebileceği gibi bir başkasının işlemiş olduğu suç diğer taraftan dürüst tüketiciye yansıtılmakta, işlemediğim bir suç ile kişisel onurum zedelenmekte ve şahsıma atfen kusur izafe edilmektedir. “K/K Bedeli” adı altında yaklaşık % 15 oranında veya daha üzeri oranlarda kayıp/ kaçak bedeli adı altında bir ücret yansıtılmaktadır. Elektrik tedarikçisi firma bu bedelin “EPDK” nın kararı ile faturalara yansıtıldığını şöyle belirtmektedir.
Bahse konu elektrik faturalarında yer alan kayıp/kaçak bedeli şirketimizin kendi inisiyatifi ile düzenlenmiş bir bedel olmadığı, 4628 Sayılı Elektrik Piyasası Kanunu dâhilinde tüm yurtta ulusal tarife olarak uygulandığı, söz konusu tariflerin ise Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlendiği,01.04.2011 tarihinden geçerli olmak üzere uygulanmakta olan tarifeler ise 28.12.2010 tarih ve 2999 sayılı E.P.D.K. Kararı ile belirlenmiş, tedas.gov.tr internet adresinde yayınlandığı, bu tarifeler kapsamında uygulanmakta olan; enerji bedeli, dağıtım bedeli, perakende satış hizmet bedeli, iletim bedeli, kalemlerine ilave olarak kayıp/kaçak bedeli ve perakende satış hizmeti (sayaç okuma) bedelleri belirlendiği, söz konusu bedellerin 2011/Nisan ayından itibaren elektrik faturalarında yer aldığını, bahse konu bedel, E.P.D.K. tarafından belirlendiği ve uygulamaya konulmuş olup, şirketin alınan bedelle ilgili bir kararı söz konusu olmadığını belirtmiştir.

3-) Aslında 4628 Sayılı Kanunun 11. Maddesi ve Elektrik Piyasası Müşteri Hizmetleri Yönetmeliğinde, “Madde 33- (1): Bu yönetmelik hükümleri uyarınca elektrik enerjisi hizmeti alan müşterilerin hakları ve zararlarının tazmini konusunda Kanunun 11.Maddesi ve 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri ile buna ilişkin diğer mevzuat hükümleri uygulanır.” demektedir.

4-) İlgili yasal hükümler gereğince, EPDK’ nın kayıp/ kaçak bedellerinin abone faturalarına yansıtılması hususunda aldığı karar mevcut yasal hükümlere aykırılık teşkil etmektedir. Kaldı ki alınan karar hiçbir surette yürürlükte bulunan yönetmelik ve kanunların önüne geçerek uygulanamaz. Bu bağlamda 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Özel bir kanun olup mevcut genel hükümlerinde önüne geçmektedir.

5-) Mevcut Kanuni hükümleri mucibince; elektrik faturalarıma yansıtılarak tahakkuk edilmiş bulunan kayıp/ kaçak bedellerinin 4077 Sayılı TKH Kanunun doktrinine uygun olarak burada tüketicin zayıf taraf olduğu kabul edilerek korunması gerektiği şeklinde tedbirin alınması ilgili hüküm mucibince belirtilmektedir.
İşbu ikame olunan mağduriyetim nedeniyle haksız ve hukuksuz olarak alınmış bedel veya bedellerin toplamı olan …… TL ( toplam ödenen …………. TL lik faturaların yüzde 20 si)’nin tarafıma iadesi kararının alınması için hakem heyetinize başvurmak zorunda kaldım.

Hukuki Nedenler : 4077 Sayılı TKH Kanun ve diğer ilgili tüm mevzuat.
Hukuki Deliller : Ödeme Belgeleri, ikametgah belgesi nüsuf cüzdanı fotokopi bilirkişi incelemesi ve ispata yarar her türlü delil ve emsal kararlar .

İstem Sonucu : İzah olunan nedenlerden dolayı; kayıp/ kaçak ve sayaç okuma bedeli adı altında haksız, hukuksuz olarak ve ödemiş olduğum …….. TL toplam bedele, ödemiş olduğum tarihten itibaren değişken yasal faiz oranı uygulanmak sureti ile hesaplanacak işlemiş faizi ile birlikte toplamının tarafıma iadesine karar verilmesini saygıyla arz ve talep ederim.

İmza :

MEB Açık Öğretim Lisesi için Dilekçe Örnekleri

1. ÇIKMA BELGESİ İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Çıkma belgesi,
   1. 18 yaşını doldurmuş öğrenciler veya noterden vekil tayin ettiği kişi,
  2. 18 yaşını doldurmamış öğrenciler için, veli (anne-baba) veya velinin noterden vekil tayin ettiği kişi tarafından alınabilecektir.


2. DİPLOMA İADE İSTEĞİ DİLEKÇESİ

Bu durumda iken diplomasını almak isteyen öğrencilerimiz Açık Öğretim Lisesi Müdürlüğüne bu dilekçe örneği ile başvurmalıdır.


3. Diploma Kayıp Dilekçe Örneği

Diploma kayıp belgesi,
1. 18 yaşını doldurmuş öğrenciler veya noterden vekil tayin ettiği kişi,
2. 18 yaşını doldurmamış öğrenciler için, veli (anne-baba) veya velinin noterden vekil tayin ettiği kişi tarafından alınabilecektir.
Dilekçe örnekleri aşağıdadır.

 

4. ÖĞRENCİ BELGESİ ALMAK İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Dilekçe örnekleri aşağıdadır.

5. ÖĞRENCİ DURUM BELGESİ ALMAK İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Dilekçe örnekleri aşağıdadır.


 

6. TASDİKNAME ALMAK İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Tasdikname belgesi,
1.      18 yaşını doldurmuş öğrenciler veya noterden vekil tayin ettiği kişi,
2.      18 yaşını doldurmamış öğrenciler için, veli (anne-baba) veya velinin noterden vekil tayin ettiği kişi tarafından alınabilecektir.
Dilekçe örneği aşağıdadır.


7. TASDİKNAME KAYIP DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Tasdikname belgesi
   1.      18 yaşını doldurmuş öğrenciler veya noterden vekil tayin ettiği kişi,
  2.      18 yaşını doldurmamış öğrenciler için, veli (anne-baba) veya velinin noterden vekil tayin ettiği kişi tarafından alınabilecektir.
Dilekçe örneği aşağıdadır.


8. TRANSKRİPT DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Dilekçe örneği aşağıdadır.

 


9. MESLEKİ AÇIK ÖĞRETİM LİSESİNDEN, AÇIK ÖĞRETİM LİSESİNE GEÇİŞ İÇİN DİLEKÇE ÖRNEĞİ

Dilekçe örneği aşağıdadır.


10. ÖĞRENCİNİN MEZUN OLDUĞUNA DAİR YAZI ÖRNEĞİ

Yazı örneği aşağıdadır.

Çek İptali Dilekçe Örnegi

....... MAHKEMESİNE


                                                                                                          ANKARA

DAVACI                    :.......

VEKİLLERİ               :.......

KONU                       : Çek  İptali  ve  Ödeme  Yasağı  Kararının Devamı Talebimiz Hk.

AÇIKLAMALAR       :1-Müvekkilimiz ....... alacağına karşılık olarak aldığı ve hamili bulunduğu;

2-Keşidecisi....... den aldığı hamiline yazılı ......., ......., ....... Hesap, ....... Çek Seri Nolu, ....... Keşide Tarihli .......-TL  ve ....... Çek Seri Nolu ........Keşide Tarihli .......-TL lık iki adet çeki düşürmüş veya çaldırmış bulunmaktadır.

3-Çekler müvekkilimizin yedinde bulunduğu sırada çalınmış veya kaybolmuş bulunduğundan tahsilatı mümkün olmamakta bu durumda müvekkilimizin mağduriyetine neden olmaktadır.

4-Çek bedellerinin talep edilebilmesi bakımından çeklerin iptaline karar verilmesi için bu davanın açılması zorunluluğu doğmuştur.

YASAL NEDENLER: HUMK., TTK ve İlgili Mevzuat

KANITLAR             :...... 2 AHM ../.... D. İş E. Sayılı Dosya, Banka Kayıtları, Çek Fotokopileri, Yasal ve Takdiri Diğer Kanıtlar vs.

CEVAP SÜRESİ       : 10 Gündür

İSTEM SONUCU   : Yukarıda arz edilen nedenlerle müvekkilimizin ileride telafisi imkansız zararlara uğramasının önlenmesi bakımından  elinden rızası hilafına çıkan dökümü yapılan iki adet çekin ödenmemesi konusunda ..... 2 AHM ../../.... tarih, ../.... D. İş E. Ve ../.... D. İş  K. Sayılı ödemeden men kararının devamına ve dava konusu  iki adet çekin iptaline karar verilmesini  talep ederiz.


DAVACI VEKİLİ


ÖRNEK RESİM








ÖSYM İtiraz Dilekçe Örneği

Adaylar Tarafından Dilekçe Gönderilmesi ve İşlem Ücretleri

(02 Ocak 2014)
ÖSYM ile yapılacak her türlü yazışmada Ek-1'de verilen Genel Amaçlı Dilekçe Örneği kullanılmalıdır. Dilekçenin işleme konulabilmesi için adayın dilekçesinde talebini açıkça belirtmesi ve dilekçe üzerindeki bütün bilgi alanlarını doldurulması zorunludur. Bilgi alanları eksik olan dilekçeler ile ne talep edildiğinin açıkça belirtilmediği dilekçeler işleme alınmaz. Adaylar, dilekçelerinin aslını ÖSYM’ye ulaştırmalıdır. Merkezimize faks yoluyla ulaştırılan dilekçeler işleme alınmaz.
Bilgi güvenliğini artırmak amacıyla dilekçede evrak referans numarası belirtilmesi uygulamasına geçilmiştir. Adaylar, evrak referans numarasını T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile ÖSYM’nin https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinden edinebilmektir. (Ek-2)
Adayın https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinde işlem yapabilmesi için aday şifresi’ni kullanması gerekir. Bu şifre, adayın daha sonra ÖSYM’nin İnternet adresinden yapabileceği tüm işlemlerde (sonuç öğrenme, sınava giriş belgesi edinme, bireysel başvuru, tercih yapma, bilgilerini görme ve bazı bilgilerini değiştirme) kullanılmaktadır. Bu nedenle adayın bu şifreyi unutmaması, kimseye vermemesi ve özenle saklaması gerekir. Şifresini bilmeyen ya da yeniden edinmek isteyen adaylar T.C. Kimlik Numarası yazılı nüfus cüzdanıyla şahsen ÖSYM Başvuru Merkezlerine başvurmalıdır.
Dilekçe yazılmaması gereken konular:
Adaylar aşağıda belirtilen konulardaki değişiklik istekleri için dilekçe yazmayacak, gerekli değişikliği her sınav için ayrıca belirtilecek tarihlerde https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinde kendileri gerçekleştirecektir. Bu tarihler dışında değişiklik yapılamaz.
  • “Kimlik Bilgileri”nde değişiklik yapmak isteyen T.C. uyruklu adaylar bu isteklerini önce Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün Merkezi Nüfus İdaresi Sisteminde (MERNİS) yaptırmalıdır. Değişiklik işlemi MERNİS’te gerçekleştikten sonra, bu değişikliklerin adayın ÖSYM’deki kayıtlarına aktarılması işlemi, aday tarafından https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinde yapılmalıdır.
  • “Sınava İlişkin Bilgileri” ya da “İletişim Bilgileri” alanlarında değişiklik yapmak isteyen bir aday bu değişikliği https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinde kendisi gerçekleştirecektir.
Dilekçe yazılmasını gerektiren konular:
Adaylar aşağıda belirtilen konular için dilekçe yazabilecektir:
  • “Eğitim Bilgileri” alanındaki resmî belgeye dayalı olan bilgilerde değişiklik isteği (ÖSYS için ilgili yılın ÖSYS Kılavuzunda bulunan Eğitim Bilgileri Değişikliği Dilekçe Örneği kullanılmalıdır.)
  • Yabancı uyruklu adaylar için kimlik bilgilerinde değişiklik isteği
  • Engelli adaylar için sağlık raporu ile engel durumunu belirttiği, engelli olarak sınava girme isteği
  • Sınav/yerleştirme sonuçlarının incelenmesi isteği (İnceleme masrafları karşılığı olarak 5,00 TL, ÖSYM’nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi 6028011-5229 (IBAN NO: TR 390001002533060280115229)* numaralı hesabına yatırılarak banka dekontu dilekçeye eklenmelidir.)
  • ÖSYM tarafından geçmiş dönemlerde gerçekleştirilen sınavlara ait yeniden Sınav Sonuç Belgesi edinme isteği (Sınav Sonuç Belgesi ücreti olarak 10,00 TL, ÖSYM’nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi 6028011-5229 (IBAN NO: TR 390001002533060280115229)* numaralı hesabına yatırılarak banka dekontu dilekçeye eklenmelidir. 30.10.2010 tarihinden sonra gerçekleştirilen sınavlarda sınav sonuçları, adaylar tarafından https://sonuc.osym.gov.tr İnternet adresinden edinildiğinden, adaylara Sınav Sonuç Belgesi gönderilmemektedir.)
  • Sınav sorularının bilimsel açıdan doğru olup olmadığının incelenmesini talep eden itirazlar sınav tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde Genel Amaçlı Dilekçe Örneği ile yapılmalıdır. Her bir dilekçede sadece bir soruya yapılan itiraz belirtilmeli ve soru başına 20,00 TL itiraz ücreti ÖSYM’nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi 6028011-5229 (IBAN NO: TR 390001002533060280115229)* numaralı hesabına yatırılarak banka dekontu dilekçeye eklenmelidir.
Diğer işlem ücretleri aşağıdaki gibidir:
Başvuru Merkezlerinden Başvuru Hizmeti Ücreti : 3,00 TL
Başvuru Merkezlerinden Yeni Şifre Edinme Ücreti : 2,00 TL
Başvuru Merkezlerinden Fotoğraf Yenileme İşlemi Ücreti : 5,00 TL
Başvuru Merkezlerinden Yabancı Uyruklu (Y.U.) Numarası Edinme Ücreti : 3,00 TL
Soru Kitapçığı ve Cevap Kâğıdının adaylar tarafından incelenme isteği : 50,00 TL
Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.
*Eski hesap no: T.C. Ziraat Bankası Ankara Güvenevler Şubesi 6028011-5013 (IBAN NO: TR 070001000830060280115013)
ÖSYM BAŞKANLIĞI

Termikel Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları




Termikel Müşteri Hizmetleri 444 0 493

Merkez Ofis:
Kırımhanlığı cad. No: 17 ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi Sincan/Ankara/Türkiye

İstanbul Ofis
Alemdağ Caddesi.Hanımseti Sokak.No : 51 Kısıklı / İstanbul / Türkiye 
Telefon : 0216 522 84 00 

Termikel Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Termikel Müşteri Hizmetleri 444 0 493

Merkez Ofis:
Kırımhanlığı cad. No: 17 ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi Sincan/Ankara/Türkiye

İstanbul Ofis
Alemdağ Caddesi.Hanımseti Sokak.No : 51 Kısıklı / İstanbul / Türkiye 
Telefon : 0216 522 84 00 

Teka Ankastre Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları




Teka Müşteri Hizmetleri 0850 302 50 10

TEKA Ankastre İstanbul
Adres: Büyükdere Cad. No:24/13 34394 ISTANBUL
Tel: +90 212 288 3134 

TEKA Ankastre Ankara
Adres: Hoşdere Cd. No:87 Çankaya ANKARA
Tel: +90 312 440 9810 
Faks: +90 312 440 9230 

TEKA Ankastre İzmir
Adres: Atatürk Cd. No:246/A1 Kordon Alsancak İZMİR
Tel: +90 232 463 8410 

Şenocak Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları



Arızalanan ürününüz için yetkili servis taleplerinizi 444 0 789 numaralı çağrı merkezimizden hafta içi 08:00 - 18:00 hafta sonu 08:00 - 13: 00 saatleri arasında bildirebilirsiniz

Çağrı merkezimiz hafta içi 08:00 - 18:00 arasında hizmet vermektedir. Türkiye'nin her yerinden tek numara ile sizi dinleyecek profesyonel ekibimize ulaşabilirsiniz. 

Klimasan yetkili servisleri size en iyi hizmeti sunabilmek için kılık kıyafeti, servisi tanıtan yaka kartı ve güler yüzüyle hizmetinizdedir. Klimasan yetkili servisleri hakkında olumlu yada olumsuz görüşlerinizi 444 0 789 nolu çağrı merkezimize bildirmenizi rica ederiz.

Manisa Org. San. Bölgesi, Cumhuriyet Cad. No.1 45030 Manisa /Türkiye 
Telefon : +90 236 236 22 33
Faks : +90 236 233 72 04 
Email : servis@klimasan.com.tr

Sunny Elektronik Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






Namık Kemal Mh. 177. Sok No:2 Esenyurt  İSTANBUL / TÜRKİYE

Tel :  + 90 212 412 12 12     Fax : +90 212 412 14 99

ÇAĞRI MERKEZİ

Tel : +90 212 412 14 14


ATMACA ELEKTRONİK
SANAYİ ve TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Namık Kemal Mh. 177. Sokak No:2 Esenyurt
İSTANBUL / TÜRKİYE
Tel : + 90 212 412 12 12
Fax : +90 212 412 14 99
E-posta : info@atmaca.com.tr

Sinbo Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları





Sinbo Müşteri Hizmetleri 444 66 86


Kapınıza kadar gelerek sizden alınan ve Sinbo merkez servisine götürülen ürün, 10 iş günü içinde sorunsuz bir şekilde adresine teslim ediliyor. Unutmayın, ürünün servis garanti süresi, Yurtiçi Kargo ürünü Sinbo Fabrikası’na teslim ettikten sonra başlıyor. 10 iş günü içerisinde sorunu çözülemeyen ürünler yenisi ile değiştirilerek kapınıza teslim ediliyor. Üstelik tüm bunlar için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek kalmadan

Simfer Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Simfer Müşteri Hizmetleri 0850 201 03 52

Merkez İletişim Bilgileri
Evren Mah. Bahar Cad. Polat İş Merkezi A Blok K:4 N:9 34212 Güneşli – İSTANBUL
Tel  :  00 90 212 630 01 12
Fax :  00 90 212 474 91 22
Mail:  info@simfer.com.tr

Simfer Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






Simfer Müşteri Hizmetleri 0850 201 03 52

Merkez İletişim Bilgileri
Evren Mah. Bahar Cad. Polat İş Merkezi A Blok K:4 N:9 34212 Güneşli – İSTANBUL
Tel  :  00 90 212 630 01 12
Fax :  00 90 212 474 91 22
Mail:  info@simfer.com.tr

Silverline Ankastre Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları





Silverline Ankastre Müşteri Hizmetleri 444 4 758

İSTANBUL GENEL MÜDÜRLÜK:
Orta Mah. Topkapı Maltepe Cad. No:6 Silkar Plaza Kat:3 
Bayrampaşa / İstanbul P.K. 34030
Tel : 0212.484 48 00
Fax : 0212.481 40 08

Siemens Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları







Yetkili servis bilgilerine, Türkiye'nin her yerinden alan kodu çevirmeden 444 66 88 numaralı Çağrı Yönetim Merkezi
Siemens Türkiye Call Center 
Tel.: 0 216 459 2000
Fax.: 0 216 459 2011

Siemens Satış Noktarı Adres Ve Telefonları






Yetkili servis bilgilerine, Türkiye'nin her yerinden alan kodu çevirmeden 444 66 88 numaralı Çağrı Yönetim Merkezi
Siemens Türkiye Call Center 
Tel.: 0 216 459 2000
Fax.: 0 216 459 2011

Vestel Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






Vestel Müşteri Hizmetleri  44 44 123

81 ilde 1.050’nin üzerinde mağazamız, 350’yi aşkın servis noktamız ve yardıma ihtiyacınız olan haftanın her günü destek veren Vestel İletişim Merkezi ile nerede olursanız olun, mutluluğunuz için her zaman yanınızdayız

Vestel Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Vestel Müşteri Hizmetleri  44 44 123

81 ilde 1.050’nin üzerinde mağazamız, 350’yi aşkın servis noktamız ve yardıma ihtiyacınız olan haftanın her günü destek veren Vestel İletişim Merkezi ile nerede olursanız olun, mutluluğunuz için her zaman yanınızdayız

Rubenis Klima Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






RUBENİS KLİMA
Adres: İstanbul Dünya Ticaret Merkezi EGS Business Park B1 Blok Kat:6 No:244 Yeşilköy / İST
Tel: + 90(212) 444 4 414
Fax: + 90(212) 465 00 81
E-mail: rubenis@rubenis.com

Rubenis Klima Satış Noktarı Adres Ve Telefonları







RUBENİS KLİMA
Adres: İstanbul Dünya Ticaret Merkezi EGS Business Park B1 Blok Kat:6 No:244 Yeşilköy / İST
Tel: + 90(212) 444 4 414
Fax: + 90(212) 465 00 81
E-mail: rubenis@rubenis.com

Regal Satış Noktarı Adres Ve Telefonları







Regal Yetkili servislerinin erişim bilgilerine ulaşmak için Türkiye'nin her yerinden alan kodu çevirmeden:

ÇAĞRI YÖNETİM MERKEZİ
444 4 789