Mitsubishi Electric Klima Satış Noktarı Adres Ve Telefonları






Mitsubishi Electric Turkey A.Ş. Klima Sistemleri
Adres: Şerifali Mah. Kale Sok. No:41
Ümraniye - İstanbul
Telefon: 0216 661 00 66
Faks:   0216 661 44 47
Email: klima@tr.mee.com

Marmara Şube
Adres: Şerifali Mah. Kale Sok. No:41
Ümraniye - İstanbul
Telefon: 0216 661 00 66
Faks:   0216 661 44 47
Email: klima@tr.mee.com

Akdeniz Şube
Adres:
Yeşilbahçe Mh. Metin Kasapoğlu Cd. 1446 Sk .Gökhan İş Merkezi 
A blok D:10 ANTALYA
Telefon 1: 0242 312 80 12
Telefon 2: 0242 311 14 06
Faks:   0242 312 12 83

Çukurova ve Güneydoğu Anadolu Şube
Adres: Kurtuluş Mah. 64019 Sokak Pakyürek İş Merk. No: 32 K: 3 ADANA
Telefon 1: 0322 457 57 07
Telefon 2: 0322 457 38 18
Faks: 0322 457 97 95

Ege Şube
Adres : Çınarlı Mah. İslam Kerimov Cad. No: 3 Sunucu Plaza Kat: 9 D: 908-909-910 Konak / İZMİR
Telefon: 0232 482 22 27
Faks: 0232 482 22 66

Karadeniz ve İç Anadolu Şube
Adres: Konya Yolu (Mevlana Bulvarı) 
No: 182 Ege Plaza Kat: 4 No: 11 Balgat, Çankaya ANKARA
Telefon : 0312 220 22 24
Faks:     0312 220 22 25

Mitsubishi Electric Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları







Mitsubishi Electric Turkey A.Ş. Klima Sistemleri
Adres: Şerifali Mah. Kale Sok. No:41
Ümraniye - İstanbul
Telefon: 0216 661 00 66
Faks:   0216 661 44 47
Email: klima@tr.mee.com

Marmara Şube
Adres: Şerifali Mah. Kale Sok. No:41
Ümraniye - İstanbul
Telefon: 0216 661 00 66
Faks:   0216 661 44 47
Email: klima@tr.mee.com

Akdeniz Şube
Adres:
Yeşilbahçe Mh. Metin Kasapoğlu Cd. 1446 Sk .Gökhan İş Merkezi 
A blok D:10 ANTALYA
Telefon 1: 0242 312 80 12
Telefon 2: 0242 311 14 06
Faks:   0242 312 12 83

Çukurova ve Güneydoğu Anadolu Şube
Adres: Kurtuluş Mah. 64019 Sokak Pakyürek İş Merk. No: 32 K: 3 ADANA
Telefon 1: 0322 457 57 07
Telefon 2: 0322 457 38 18
Faks: 0322 457 97 95

Ege Şube
Adres : Çınarlı Mah. İslam Kerimov Cad. No: 3 Sunucu Plaza Kat: 9 D: 908-909-910 Konak / İZMİR
Telefon: 0232 482 22 27
Faks: 0232 482 22 66

Karadeniz ve İç Anadolu Şube
Adres: Konya Yolu (Mevlana Bulvarı) 
No: 182 Ege Plaza Kat: 4 No: 11 Balgat, Çankaya ANKARA
Telefon : 0312 220 22 24
Faks:     0312 220 22 25

Panosonic Klima Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Tüketici Elektroniği ( TV, Optik , Ses Sistemleri , Çamaşır Makinası , Bakım Ürünleri ) ile ilgili hafta içi her gün sabah 09:00, akşam 17:00 saatleri arasında çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz.
Çağrı Merkezimiz 444 72 62

contact.ptr@eu.panasonic.com

Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Noktarı Adres Ve Telefonları






Türkiye’nin her yerinden haftanın 7 günü 24 saat 444 77 66 Profilo Çağrı Merkezi’ni arayarak ulaşabildiğiniz Profilo Yetkili Servisleri, yaygın servis ağıyla ihtiyacınız olduğunda her zaman yanınızdadır.

GARANTİ ŞARTI
Fatura tarihinden itibaren 6 aylık süre içerisinde yetkili servislerimizden 4 yıl ek garanti satın alabilirsiniz.
+4 yıllık ek garanti belgesi 149 TL*'dir (KDV Dahil).
Yetkili Servis tarafından kaşelenip imzalanmış ek garanti belgenizi mutlaka isteyiniz.
Ek Garanti belgenizi Servis Fişi, Cihaz faturası ve Garanti Belgesi ile birlikte ek garanti süresinin bitim tarihine kadar saklayınız.
4 yıl ek garanti; otel,çamaşırhane,ve buna benzer işyeri ve ticari amaçlı yerlerde kullanılmak amacı ile satın alınan ürünlere satılamaz.

Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları







Türkiye’nin her yerinden haftanın 7 günü 24 saat 444 77 66 Profilo Çağrı Merkezi’ni arayarak ulaşabildiğiniz Profilo Yetkili Servisleri, yaygın servis ağıyla ihtiyacınız olduğunda her zaman yanınızdadır.

GARANTİ ŞARTI
Fatura tarihinden itibaren 6 aylık süre içerisinde yetkili servislerimizden 4 yıl ek garanti satın alabilirsiniz.
+4 yıllık ek garanti belgesi 149 TL*'dir (KDV Dahil).
Yetkili Servis tarafından kaşelenip imzalanmış ek garanti belgenizi mutlaka isteyiniz.
Ek Garanti belgenizi Servis Fişi, Cihaz faturası ve Garanti Belgesi ile birlikte ek garanti süresinin bitim tarihine kadar saklayınız.
4 yıl ek garanti; otel,çamaşırhane,ve buna benzer işyeri ve ticari amaçlı yerlerde kullanılmak amacı ile satın alınan ürünlere satılamaz.

KVK Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






Teknik Servis: 0 850 222 1 585

KVK Teknoloji Ürünleri ve Tic. A.Ş.
Bayar Cad. Gülbahar Sok. KVK Plaza
Bayar Cad. Gülbahar Sok. KVK Plaza 
No: 14 Kozyatağı Kadıköy İstanbul


KVK Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Teknik Servis: 0 850 222 1 585

KVK Teknoloji Ürünleri ve Tic. A.Ş.
Bayar Cad. Gülbahar Sok. KVK Plaza
Bayar Cad. Gülbahar Sok. KVK Plaza 
No: 14 Kozyatağı Kadıköy İstanbul


Genpa Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları




Çağrı Merkezi: 0212 359 0 359

Adres: Nispetiye Cad. No:101 34337 Etiler / İSTANBUL
Telefon: Çağrı Merkezi: 0212 359 0 359 / 
Genel Merkez: 0212 359 00 00  
Faks: 0212 - 287 27 27
Çalışma Saatleri: Haftaiçi : 08:00 / 17:30
Cumartesi : 09:30 / 17:00

Genpa Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





Çağrı Merkezi: 0212 359 0 359

Adres: Nispetiye Cad. No:101 34337 Etiler / İSTANBUL
Telefon: Çağrı Merkezi: 0212 359 0 359 / 
Genel Merkez: 0212 359 00 00  
Faks: 0212 - 287 27 27
Çalışma Saatleri: Haftaiçi : 08:00 / 17:30
Cumartesi : 09:30 / 17:00

Samsung Satış Noktarı Adres Ve Telefonları






Ürün ve Müşteri Destek Hattını arayın

444 77 11

Samsung Çağrı Merkezi çalışma saatleri her gün 7 gün, 24 saat dir.


GARANTİ KOŞULLARI

Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.

Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla; bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanması durumunda tüketicinin seçimlilik hakları oluşur.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür.

Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için web sayfamızdaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerimizi ziyaret edebilir, ya da Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Ek garanti talepleriniz için Yetkili Servislerimizle irtibata geçebilirsiniz.

Samsung Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları





Ürün ve Müşteri Destek Hattını arayın

444 77 11

Samsung Çağrı Merkezi çalışma saatleri her gün 7 gün, 24 saat dir.


GARANTİ KOŞULLARI

Garanti süreleri ve koşulları ile ilgili aşağıda yer alan bilgiler kılavuz özelliği taşımakta olup, değişiklik gösterebilir.

Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla; bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanması durumunda tüketicinin seçimlilik hakları oluşur.

Servis noktalarımıza onarım amaçlı girişi olan ürünlerin azami tamir süresi 20 iş günüdür.

Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı içerisinde değerlendirilmez.

Samsung ürününüzle ilgili teknik yardım almak için web sayfamızdaki “Destek” Bölümünden giriş yapabilir, Samsung Yetkili Servis merkezlerimizi ziyaret edebilir, ya da Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz (444 77 11).

Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

Ek garanti talepleriniz için Yetkili Servislerimizle irtibata geçebilirsiniz.

Telpa Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları







Adres: Profilo AVM Beşinci Yıl Sok. No.1/D Mecidiyeköy - Istanbul
Santral: (0212) 371 00 00
Teknik Servis/Destek: (0212) 371 15 00
Faks: (0212) 371 11 99

Telpa Satış Noktarı Adres Ve Telefonları








Adres: Profilo AVM Beşinci Yıl Sok. No.1/D Mecidiyeköy - Istanbul
Santral: (0212) 371 00 00
Teknik Servis/Destek: (0212) 371 15 00
Faks: (0212) 371 11 99

Nokia Satış Noktarı Adres Ve Telefonları




Nokia Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi  444 36 65

Nokia Türkiye İletişim Bilgileri
İletişim
YetkiliNokia Türkiye
AdresTanburi Ali Efendi Sok. Arbies Binası No:13 K:1 Etiler Beşiktaş İstanbul Türkiye
Telefon+90 212 350 64 00- Call- 444 36 65
Fax+90 212 350 64 00
Web Sitesiwww.nokia.com.tr

LG Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları






LG Destek Temsilcimizi arayın 444 6 543

365 gün, 09:00 - 20:00

LG Satış Noktarı Adres Ve Telefonları





LG Destek Temsilcimizi arayın 444 6 543

365 gün, 09:00 - 20:00

King Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları



Ücretsiz Danisma Hatti
0 800 219 20 27

King Pazarlama ve Dış Tic. A.Ş.

Adres: İbrahimağa Caddesi 2. Emintaş Sanayi Sitesi
No: 20 D: 2 Bayrampaşa/ İstanbul
Tel: 0212 565 15 95 (pbx) - 0212 544 51 52 (pbx)
Faks: 0212 544 30 32 - 0212 565 16 07
E-mail: hizmet@king.com.tr

1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 4 yıldır.

2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır.

3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

4. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altıdan fazla arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

- Tamiri için gereken azami süresinin aşılması,

- Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.

6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

7. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

Kenwood Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları





Kenwood Danışma Hattı
444 27 64
Çalışma saatleri:
Haftaiçi Saat: 09:00 - 18:00

e-mail: info@kenwoodworld.com.tr

Eğer Türkiye'de bulunan Kenwood ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız

iklimsa Klima Satış Noktarı Adres Ve Telefonları






iklimsa Klima Müşteri Hizmetleri 444 55 46

iklimsa Klima Yetkili Servis Noktaları Adres Ve Telefonları